Saturday, January 13, 2007

Wielkie sorki

Przepraszam wszystkich zdegustowanych tym ,że sporo linków do wideo nie działa.
Były to linki do skrótów z meczy naszej jedenastki. Mecze zgrywałem na kompa a potem dodawałem muzyczke, napisy , słowem mały montaż.
Niestety ostatnio dostałem notke od adminów youtube że firma SportFive posiada wyłączne prawa do naszej druzyny. Choć to odnosiło sie do skrótu meczu Polska -Finlandia , postanowiłem zbadać sprawe. Okazało sie że firma ta ma prawa do wizerunku reprezantacji oraz Jerzego Dudka jako samego. Ponieważ notka od admina youtube zawierała ostrzeżenie ze jesli takie przypadki sie powtórzą zostanie zlikwidowane moje konto, postanowiłem usunać wszystkie filmy z naszymi orłami.
Przykre to i wkurzające...
Jeszcze raz przepraszam, oczywiscie bedę dalej robił skróty meczy, ale na własny użytek. Szkoda ze nie mogę sie tym podzielić. Zwłaszcza po tym jak moje "mini-produkcje" spotkały się z uznaniem i przysporzyły mi mnóstwo przyjaciół...
Dokąd to zmierza , co za porazka...
Trzymcie sie ciepło i trzymajcie kciuki za naszych!

No comments: